21.57 CASSIE-KUL

TJOHO! Kom på det där roliga om Cassie. (Ja, okej hon påminde mig.. eller så typ frågade jag vad det var och hon svarade, men de kvittar ju?) Iaf, nu ska jag berätta för er. (Det kommer ju dock inte vara lika kul nu.. dragit ut det för mycket. SÅ nu kör jag pang på rödbetan).
Cassie hade fixat benan till en rejäl snedbena. As snyggt.
Men det roligare är att efter vi sett "lilla sjöljungfrun" förstod jag varför..
Menar, är det ett sammanträffande att hon ser "lilla sjöljungfrun" och Ariels asperfeka hår (luggen är ett undantag jao), en kväll, nästa har snebena och är medveten om att dagen efter det är det skolfotto.
Ehm, nej skulle inte tro det.
Okej, lite kul var det iaf.......... mohähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0