10 saker du inte visste om mig

Råkade dra på mig att svara Ja till att skriva 10 saker om mig själv.. haha, ja..
1: Jag blir fortfarande kär i Aragorn när jag ser "Sagan om Ringen".
(att det var den första jag kom på säger väl bara föör mycket om mig..)
2: Min dröm är att plugga juridik, vilket är insane med tanke på intagningspoäng & den tid & ork det tar..
3: Har något för smink.. hehe. älskar smink- älskar att sminka
4: Jag rider & tänker söka jobb i ett hoppstall efter studenten.
5: Jag är ägare av över 10 st pyjamasbrallz. LOVE
6: Jag har precis skaffat iphone & saknar redan min nokia
7: Det värsta jag vet är när folk inte tvättar händerna ofta, fötter, tomater och våra porriga idrottslektioner..
8: Hade jag åkt till en öde ö & bara fått ta med mig tre saker hade jag valt mitt duntäcke, en vän (vilket hade varit johanna, för hon har ALLTID mat i fickorna, så 2 flugor i en smäll) & min gamla nokia
9: Släpper inte folk in på livet. Några polare tycker jag är "hemlighetsfull", men njä. Bara är så.
10: Är expert på pepparkakor. Inte att baka, nejnej. utan att veta EXAKT vilka märken man ska köpa, vilka som smakar si och så. något ska man vara bra på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0