2011's FINASTE STUNDER

Istället för att gå igenom månad för månad, vill jag dela med mig av de mest betydelsefulla och bästa stunderna av 2011. enjoy
Nyårsafton 2010 till 2011. Jag minns att jag önskade mig ett "motgångsfritt" år, med tanke på hur mitt 2010 var. Jag blev snabbt besviken. Hade dock en fantastisk kväll med mina fina vänner.
Skummes vecka 8. Bara ordföljden klingar. Det var verkligen några av dem bästa dagarna på året.
Det varma påsklovet som bestod av lunch i solen och kompishäng.


Alla sjukt lyckliga dagar på campeon, och framförallt då Kajsa cassandra och jag- blev vi.



Fia & jag träffade Jay Smith och lyssnade på Von Benzo

Vi inledde sommaren med massor av bra dagar. Så som beachhandboll, grillkvällar etc.

Vi var på liseberg

Alla shortspromenader med Fia.

Midsommar med vännerna, vilket började med middag, och slutade med att Nora, Demmy
& jag var runt i kanske hela helsingborg. Avslutades hos Calle.

& SÅ KOM VI TILL MALLIS TILLSLUT. Tackar de tre tjejerna som gjorde mitt livsresa denna sommaren.


Vi kom hem & jag med min höger checkade av en bucketlist.

Currydays
Montana & jag drog till malmö, mös i solen & hade en minst sagt händelserik spakväll

& vi drog till huvudstaden & upplevde "the time of my life"


En av de bästa veckorna var ju dock då det var öppet hus hos stridh. (Vilket jag bara har en bild ifrån.
& det var så att jag sa "varför sågar ni min idé!? & i nästa sekund upptäckte jag att jag satt med en såg i handen,
för jag försökte bryta mig in i min egen dagbok. Kul? JA)

Sommaren tog så småningom slut, så hanna & jag spenderade en av dess sista dagar i dimman.
Fast bokstavligt talat.


Den absolut sista dagen spenderades på pålsjöslott.

Vi invigde Väla

Vi gick den hemskaste promenaden ever.

Lag Allsvenskan div. II

Hade en underbar picknick mitt i skogen med min monte.


Sparkade in ettor- Campes insparksfest.

Jag firade en underbar födelsedag. Twice.



Julfest med campe

& sen blev det nyår. Igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0